Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

3 Λαλούν και 2 χορεύουν!

back again για να σχολιάσω τα νέα γεγονότα της επικαιρότητας!
Πριν μια βδομάδα βγήκαν με χαρά στην επικαιρότητα τα νέα απο τα spreads! Πέσανε κάτω απο το "ψυχολογικό" όριο των 800 μονάδων. Το ακούσαμε και όλοι αναγαλιασαμε απο χαρά αφου εσφαλμένα υποθέσαμε ότι θα σταματήσουν τα περεταίρω μέτρα. Αμ δε!! μια βδομάδα μετά αρχίζουν τα νέα από την eurostat. Το έλλειμμα στα 15%... ξαφνικά αρχίζουν τα κανάλια την ή μάλλον ξαναρχίζουν! όλα τα σενάρια των νέων μέτρων...Το τυλιχτό σουβλάκι στο 23% το φπα ίσο με τον χαβιάρι. Τεκμήρια ακόμα και σε αυτούς που έχουν πάρει δάνεια για σπίτι. Και ένα σωρό άλλα νέα μέτρα. Εγώ έχω να πω ένα μεγάλο ΣΤΟΠ σε όλα αυτά. Βαρέθηκα να ακούω σενάρια , βαρέθηκα να ακούω όλες αυτές τις βλακείες να λέγονται από όλους. Αυξάνεται το έλλειμμα και ποιος το πληρώνει??? Παίρνω μισθό 400 ευρώ (μικτά) γιατί πολύ απλά κανείς δεν μου δίνει δουλεία επειδή δεν έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία. Στα 35 όμως θα με πετάξουν σαν το σκουπίδι γιατί απλά θα είμαι πολύ μεγάλη για να δουλέψω για τις εταιρείας. Και σας ερωτώ από μένα δημιουργήθηκε το έλλειμμα?? ή από τον χαμηλοσυναταξιούχο?? ωστόσο, από μένα τα κόβουν....Από μένα που δεν έχω ούτε για γιατρούς να τα  δώσω ,γιατί απλά μου αύξησαν μέχρι και τους υπερήχους καθώς τα ταμεία μου δεν τους καλύπτουν. Το ρεύμα απλά μου τα παίρνουν και απο εκεί επειδή χρησιμοποιώ ίντερνετ...αφού δεν μπορώ να βγω για καμιά βόλτα έτσι όπως έχουν κάνει τις τιμές... Πού να πας δλδ. Όταν το φπα για το σινεμά αυξήθηκε και αυτό στο 23% το ίδιο και τα θέατρα. Απλά τώρα καταλαβαίνω γιατί η γιαγιά μου είχε 14 παιδιά... Η αμάθεια και ο σκοταδισμός προέκυπταν από την φτώχεια και την αδυναμία απόκτησης της γνώσης. Μια μεγάλη αηδία με πιάνει με όλα αυτά. Αηδία και απογοήτευση πως κατάντησε κατα τα άλλα η πολιτισμένη Ελλάδα. Κατα την προσωπική μου άποψη απλά δεν υπάρχει γυρισμός πρέπει να φτάσουμε στο 0 ίσως για να ανέβουμε στην επιφάνεια. Με συντήρηση της σαπίλας δουλειά δεν γίνεται.
Καλά να περνάτε...
Μια χαμηλόμισθη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου