Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

H περιπέτεια ξεκίνησε!

Καλησπέρα,

είμαι πλέον εγκατεστημένη στην Σουηδική πρωτεύουσα και προσπαθώ να ανακαλύψω όλα τα μυστικά της.
Την 1η μέρα που έφτασα εδώ προσπάθησα να κατευθυνθώ προς το σπίτι μου με 3 βαλίτσες και 2 κούτες με την ηλεκτρονική μου προίκα αλλά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν αδύνατο. Έτσι πήρα ένα μίνι βανάκι-ταξί και με πήγε. Σε αντίθεση με ότι ακούγονται για τα ταξί στην Στοκχόλμη ότι είναι πανάκριβα κλπ. εμένα μου φάνηκαν σχετικά λογικά. Όταν έχεις πολλές βαλίτσες πιστεύω συμφέρει να πάρεις ένα ταξάκι. πχ. εμένα μου πήρε 600 κορώνες λόγω πολλών αποσκευών , ενώ το νορμάλ είναι γύρω στις 495.

Tην 2η μέρα επισκέφτηκα το IKEA στο Barkarby. Από την βόλτα που έκανα κατάλαβα πως κάποια προϊόντα είναι πιο φτηνά από την Ελλάδα. πχ. πήρα γραφείο μόνο με 60 ευρώ!!! Επίσης , το εστιατόριο τα σπάει αφού έχει πιο πολλά φαγητά από της Ελλάδας.  Ευτυχώς, πάντως που υπάρχει το transportation του ΙΚΕΑ και μας έφερε όλα τα έπιπλα σπίτι. Επίσης, για όσους θέλουν να αγοράσουν ποιοτικό κρεββάτι με λίγα λεφτά, υπάρχει η σειρά sultan ή οποία έχει έτοιμο κρεββάτι και του βάζεις απλά τα ποδαράκια το οποίο είναι σωτήριο.

Τέλος, αυτές οι μέρες είχαν και τα ευτράπελα τους , μιας που μου έκλεψαν την μπροστινή ρόδα από το ποδήλατο... Για αυτό προσοχή παιδιά.. 2 αλυσίδες στα ποδήλατά σας!

Τα λέμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου